آموزش فنون از بین بردن پف زیر چشم


چگونه می توان از شر پف زیر چشم خلاص شد؟

یکی از مهم ترین آیتم ها برای از بین بردن پف زیر چشم خلاصی از آلرژی می باشد پس اگر امکان دارد هرگونه آلرژی و حساسیت خود را درمان کنید. گاهی اوقات به پشت بخوابید. هر روز صورت خود را مرطوب کنید، و هنگام خواب آرایش خود را از صورت تان پاک کنید. اگر با انجام این کارها نتیجه ای نگرفتید از یک پرکننده صورت کمک بگیرید.

روش اول: درمان های ساده ولی کارساز

آرایشگاه ستاره های سینمایی

آرایشگاه ستاره های سینمایی

۱-نوشیدن زیاد آب.

پف زیر چشم اغلب به دلیل باقی ماندن آب در اثر غلظت بالای نمک در زیر چشم ایجاد می شود. ممکن است وقتی از خواب بیدار می شوید چشمان تان پف کرده باشد شاید بخاطر خوردن شام شور و نمکی و یا بخاطر گریه کردن؛ اگر این پف بخاطر گریه باشد یا غذا، نمک با کشیدن آب به سمت صورت تان باعث تجمع آب زیر چشم نتان می شود.

  • با نوشیدن آب، نمک اضافی ر ااز بد نتان دفع کنید. در بقیه روز از خورد نغذاهای شور پرهیزکنید.
  • از نوشیدنی هایی که باعث کم شدن آب بدن تان می شود دوری کنید ،مانند قهوه و الکل.

میکرودرم

میکرودرم

۲-تسکین دادن.

احتمالا شنیده اید که قرار دادن خیار برروی چشم به کم کردن پف زیر چشم کمک می کند، اما در واقع این در جه حرارت خیار است که باعث آرامش و تسکین آنها می شود. خیار از نظر شکل و اندازه و بافت، برای درمان پف زیر چشم مناسب است، پس یک برش از آن بردارید و روی چشمانتان بگذارید فقط مطمئن شویدکه از قبل دری خچال خنک شده است.

اگر خیار در دسترس ندارید، چند کیسه چای را خیس کنید و در یخچال یا فریزر خنک کنید سپس برروی چشمانتان بگذارید. از چای آرامش بخش مثل چای بابونه یانعنا استفاده کنید، در ای نصورت هم زمان از مزایای رایحه درمانی بهره می برید.

قاشق خنک هم می تواند کار ساز باشد. ۲عدد قاشق را به مدت یک شب در فریزر قرار دهید سپس به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی چشمانتان قرار دهید:

بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد

بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد

۳-قرار دادن مقداری محو کننده.

کمی آرایش کردن، سریعترین و موثرترین راه حل برای پوشاندن پف زیر چشم و حلقه تیره آن است. آرایش مناسب، تا حد زیادی ظاهر پف چشم کاهش می دهد و در طول روز چهره شما را با نشاط نگه می دارد. برای اعمال پوشاندن در آرایش، این مراحل را دنبال کنید:.

  • انتخاب یک پوشش دهنده که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد. اگر پف زیر چشمانتان تیره است، باید یک سایه روشنتر استفاده کنید. مقداری از محو کننده را به انگشت یا غلطک پنبه ای بمالید. بجای این که آن را برروی پوست بمالید، به آرامی به صورت ضربه زدن آن را بکار ببرید. آرایش پف زیر چشم را موثرترپن ها نمی کند،در صورتی که آرایش برروی سطح پوست شم ابماند.
  • با استفاده از یک قلم موم خصوص پودر پوشش دهنده را استفاده کنید تا در طول روز برروی پوست باقی بماند. برای زدن مقدار کمی پودر زیر چشمانتان از پودرهای مات (از نوع بدون درخشندگی) و برس رژگونه استفاده کنید.

خدمات مژه سعادت آباد

خدمات مژه سعادت آباد

۴-استفاده از چای کیسه ای:

برای مشاهده ادامه آموزش فنون از بین بردن پف زیر چشم اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-فنون-بین-بردن-پف-زیر-چشم/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: